دانلودستان خرید ایران

دانلود بازی، کالکشن فیلم ها ،آهنگ و جذاب ترین مطالب نت

دانلودستان خرید ایران

دانلود بازی، کالکشن فیلم ها ،آهنگ و جذاب ترین مطالب نت

به فروشگاه اینترنتی خرید ایران خوش آمدید


بازدیدکننده عزیز:

شما میتوانید به راحتی با مراجعه به بخشهای مختلف و متنوع این سایت، محصولات مورد نظر خود را یافته و با تکمیل فرم خرید پستی ایران مارکت سنتر، سفارش خود را ابتدا درب منزل یا محل کار خود تحویل گرفته و سپس مبلغ آن را به مامور پست پرداخت نمایید. با خرید از این سایت در قرعه کشی هفتگی ما شرکت نمایید.


فروشنده عزیز:

شما فروشنده محترم عضو سیستم ایران مارکت سنتر، میتوانید با معرفی محصولات خود در سیستم تبلیغاتی این سایت، آنها برای میلیونها کاربر اینترنتی نمایش دهید و به ازای هر سفارش قطعی، درصد مشخصی را که خودتان آن را تعیین میکنید، به بازاریابان و تبلیغ کنندگان بپردازید. این سیستم به طور اتوماتیک سهم تبلیغ کننده را محاسبه و از حساب شما کسر مینماید.


تبلیغ کننده عزیز:

صاحبان سایتها و وبلاگها میتوانند با عضویت در سیستم تبلیغاتی ایران مارکت سنتر، برای فروش محصولات فروشندگان عضو این سیستم تبلیغ نمایند و درآمد ماهیانه مناسبی داشته باشند. امکانات این سیستم، منحصر بفرد و استثنایی است. بطوریکه هر وبمستر با ویژگیهای سایت خود، براحتی میتواند یک فروشگاه مجازی اختصاصی در هر قسمت از سایت خود ایجاد نماید.


طراحی سایت:

متخصصان ایران مارکت سنتر، با بیش از 8 سال سابقه در تجارت الکترونیک و طراحی بیش از 400 سایت فروشگاهی، آماده برنامه نویسی و طراحی سایت فروشگاهی شما با بهترین کیفیت و بر ایای نظر و سلیقه شما هستند و آن را بطور کامل پشتیبانی مینمایند تا شما با خاطری آسوده به عرضه و فروش محصولات خود بپردازید.


سیستم ایران مارکت سنتر:

سیستم خرید پستی ایران مارکت سنتر، مطمئن ترین و گسترده ترین سیستم خرید و فروش اینترنتی در ایران است که با استفاده از شبکه گسترده پست جمهوری اسلامی ایران، به فروشگاه های اینترنتی، سرویس پرداخت در محل را ارائه مینماید. این سیستم مزایا و امکانات زیادی برای فروشندگان ایجاد نموده است. برای اطلاع از آنها میتوانید به سایت ایران مارکت سنتر مراجعه نمایید.